Hi, mijn naam is Dennis Scholten, ik ben grafisch vormgever, webdesigner & webdeveloper. Bekijk m'n portfolio en vertel me wat ik voor je kan betekenen.

Grafische Vormgeving

Logo &
Huisstijl

Webdesign & Development

Responsive
Websites

Digitale Media & App Design

Maatwerk
Wordpress

Communicatie

Digitaal &
Drukwerk

Het Nationaal Ouderenfonds

Het Nationaal Ouderenfonds heeft me gevraagd om hun website geheel vanaf de basis opnieuw te bedenken. Meer eenvoud, minder omvang en met een duidelijk doel: Nederland laten zien wat men voor ouderen kan betekenen. Verhalen en activiteiten van en voor ouderen zelf, vormen de kern. Zoals het hoort te zijn.

  • Website design
  • Website ontwikkeling
  • Webshop
  • Maatwerk Wordpress

Whisky Consultants - Whisky proeverijen aan huis

Ontstaan uit passie voor whisky, gaan de Whisky Consultants op pad om proeverijen te verzorgen. Het doel van de website is duidelijk: informatie verschaffen, kennis over whisky delen en het boeken van proeverijen. Het logo is eenvoudig, maar is onmiskenbaar verbonden met het meest geliefde whiskyglas dat liefhebbers direct herkennen.

  • Logo design
  • Website
  • Social media
  • Fotografie
  • Blog

Ecoratio

Uitdaging: een website maken voor een bedrijf met beton als focus, zonder dat de website kil en grijs wordt. De website van Ecoratio bewijst dat het kan. Deze meertalige website is voorzien van een maatwerk toolbox, waardoor elke pagina door de opdrachtgever naar wens kan worden ingericht.

  • Ontwerp en bouw website
  • Toolbox
  • Meertalig
  • Responsive

Katholieke Raad voor het Jodendom

Een organisatie dat vooruit en out of the box denkt, zo wil ik KRJ omschrijven. Ze gaven me de vrije hand om voor een ogenschijnlijk traditionele organisatie, een jong en fris uiterlijk te creëren. De website bevat diverse rubrieken, waar KRJ zelf snel en gemakkelijk nieuwe artikelen aan kan toevoegen. Inclusief video, dat ook een belangrijke rode draad in de content vormt.

  • Website / Blog
  • Social Media Design
  • Maatwerk CMS
  • Iconografie

Een logo voor De Beken in Renkum

De Beken is een locatie waar mensen met een beperking kunnen wonen en werken. Het landgoed bevindt zich op een plek dat de vorige eeuw is teruggegeven aan de natuur en nu als oversteek dient voor wild. Het logo symboliseert de prachtige natuur, de liefdevolle zorg en in het gewei zie je een referentie naar de drie beken die door het gebied stromen.

  • Logo ontwerp

Opportunity Group

De website van Opportunity Group is in de loop der jaren al vaak veranderd. Ook in 2017 ging het roer om en is de website van een uitgebreide bak aan informatie getransformeerd naar een meer eenvoudige en persoonlijke website. De vormgeving en teksten zijn speels en de opbouw geeft subtiel een knipoog naar wie de persoon achter de organisatie is. Bestaande klanten zullen dus veel van Peter's persoonlijke activiteiten herkennen in de nieuwe website. Voor de nieuwe bezoeker is de informatie kort en bondig en zijn er diverse ingangen om voorproefjes en illustraties te downloaden van de boeken die erg geliefd zijn.

  • Responsive website
  • MailChimp
  • Downloads

Ifunds non-profit CRM oplossingen

Een blijvende indruk maken vormde het speerpunt voor de homepage Ifunds, dat CRM voor non-profitorganisaties echt als hun vak beschouwt. CRM is echter lastig om onder woorden te brengen zonder al gauw technisch te worden. Dus we hebben de boodschap teruggebracht naar de kern: met Ifunds Engage en je data kun je meer uit je doelgroep halen, keer op keer. Met een animatie wordt dit op een bijzondere manier uitgelegd, een unieke binnenkomer!

  • Logo redesign
  • Huisstijlgids
  • Ontwerp en bouw website
  • HTML5-animatie
  • Pagina builder
  • Meertalig

YourWeddingPhotos - Bruidsfotografie

Na het logo was ook de website aan de beurt voor een complete overhaul. Ik wilde met deze website een stijlvolle, frisse layout neerzetten, met volledige aandacht voor de fotografie. Zowel op desktop als mobiel (en alles ertussen) is alles pixel perfect uitgevoerd. Het CMS bevat een eigen toolbox waarmee pagina's eenvoudig en flexibel ingedeeld kunnen worden door de opdrachtgever zelf. De website voelt snel en crisp en is als kers op de bruidstaart ook nog eens tweetalig.

  • Logo
  • Ontwerp en bouw website
  • Pagina builder
  • Meertalig

NielenVanDeLaar Accountants

Stoer, persoonlijk en no-nonsense, zo zou ik dit accountantskantoor omschrijven. Deze website is naar dit idee vormgegeven: Heldere communicatie en aandacht voor de mensen. Mijn wens was om de fotografie eerst te laten plaatsvinden. De foto's hebben uiteindelijk mijn keuze voor de kleurstellingen bepaald. Daardoor is alles een mooi, rustig geheel geworden. Van het doorzichtige lettereffect word ik als vormgever een beetje extra gelukkig.

  • Website ontwerp
  • Website bouw
  • Meertalig

Online magazine: Samen voor Gezond

In samenwerking met AmaiAmai uit Dordrecht ontwikkelde ik een online magazine die meerdere keren per jaar wordt uitgebracht. Het magazine is responsive en platform-onafhankelijk. Het is voorzien van Wordpress, zodat de opdrachtgever zelf haar edities kan voorzien van content.

  • Ontwerp
  • Bouw
  • MailChimp
  • Wordpress

Nederland Filantropieland

Dit platform is mijn meest ambitieuze project tot nu toe, en ik ben er trots op. Het biedt zowel een gratis als betaalde leden-community met uitgebreide profielpagina's, je vindt er webinars, een kenniscentrum waarbij specialisten heel gemakkelijk items kunnen toevoegen, er is een webshop en een forum, iedereen kan gratis vacatures plaatsen en dat is nog maar het topje van de ijsberg.

  • Logo en huisstijl
  • Ontwerp en bouw website
  • Front-end editors
  • Community
  • Webshop
  • Nieuwsbrief

Doe-het-zelf website voor Systony

Als CRM- en marketingspecialist weet je natuurlijk heel goed wat je met de inhoud en indeling van je website wilt. Daarom heb ik voor Systony een website ontwikkeld met maatwerk toolkit, waardoor ze hun website helemaal zelf konden inrichten. Ik zorgde voor diverse componenten die eindeloos kunnen worden toegepast. Hier hebben ze vervolgens uitstekend gebruik van gemaakt!

  • Ontwerp en bouw
  • CMS Development

Een nieuw jasje voor het CBF

Door het Centraal Bureau Fondsenwerving werd ik gevraagd om hun bestaande website te restylen. Deze is vervolgens in korte tijd geheel geëmplementeerd door hun vaste developers. Daarnaast heb ik bushokjes-reclame en een alternatief keurmerk mogen ontwerpen.

  • Website redesign
  • Abri-campagne
  • Keurmerk ontwerp

Een website voor Van Dam

In opdracht van Systony ontwikkelde ik een nieuwe, responsive website voor offshore gigant Van Dam. Een serieuze, doch vriendelijke uitstraling, in combinatie met een logische indeling, brengen de online aanwezigheid van Van Dam weer anno nu.

  • Ontwerp en bouw
  • CMS Development

Sanoma

In nauwe samenwerking Thomas Rovekamp heb ik het platform mogen ontwerpen voor een opleidingen-tak binnen Sanoma. Hierbij ben ik trouw gebleven aan de huisstijl van Sanoma, maar heb ik toch wat spannende elementjes toegevoegd. De ontwerpen zijn vervolgens uitgevoerd door Sanoma's inhouse developer.

  • Website ontwerp
  • Logo
  • Huisstijlelementen

Theater de Leeuw Arnhem

Wat verfrissend, een nieuw theater in Arnhem! Ik ben al begonnen met het ontwerp van de website voordat de bouw werd gerealiseerd, dus de styling van de website en die van het pand konden perfect op elkaar worden afgestemd. De website is voorzien van een online ticket-bestelsysteem en biedt alle ruimte voor jonge theatermakers om hun voorstelling de nodige exposure te geven.

  • Responsive website
  • Ticket webshop
  • Blog
  • Boekingen
  • Logo restyle

Webshop - Handbaltotaal

Voor Handbaltotaal.nl ontwikkelde ik een responsive webshop boordevol functies. Dag- en weekaanbiedingen, uitgebreide productfilters, slimme aanbevelingen, automatische herinneringen, en veel meer. Ook aan marketing is gedacht: met behulp van een blog en een nieuwsbrief met MailChimp-integratie, weet elke sportieveling de website straks te vinden.

  • Logo
  • Responsive webshop
  • Nieuwsbrief

Stichting FortUna

Een baken van hoop, uitzicht naar een beloftevolle toekomst, dat is waar het logo voor Stichting FortUna voor staat. De vorm om de vlag heen, een omlijning van een fort, is een knipoog naar de naam. Een trots logo, voor een trotse stichting!

  • Logo

Puck&Co - Kinderopvang in de Liemers

Met locaties in onder andere Didam, Dieren, Duiven, Rheden en Zevenaar, is Puck & Co een omvangrijke organisatie. Elke locatie heeft zijn eigen opvangtypes, nieuws en evenementen. Een aantal uitdagingen in deze website: een uniform geheel creëeren, gemakkelijk een voor jou geschikte locatie vinden, een kostencalculator en slimme online formulieren.

  • Logo redesign
  • Responsive website
  • Icons
  • Kostencalculator
  • Online formulieren

Stemstudio Lars Mak Arnhem

Acteur en zanger Lars Mak heeft onlangs een stemstudio geopend op een prachtige locatie in Arnhem. Daar horen natuurlijk een logo en website bij waarop Lars kan laten zien wat hij en zijn studio allemaal in huis hebben. Er is veel aandacht besteed aan de details. Uiteraard is ook deze website voorzien van Wordpress en is hij mobiel/tabletvriendelijk.

  • Logo ontwerp
  • Responsive website
  • SEO
  • Wordpress

Artipack Heerhugowaard

Artipack is de leverancier op het gebied van (bedrukte) draagtassen en verpakkingen. We zijn nog bezig met de website/webshop, maar ik wilde je het logo alvast niet onthouden. Het logo en dus ook het bedrijf, staat voor veelzijdigheid, degelijkheid en creativiteit.

  • Logo
  • Website/webshop (binnenkort)

Sprankelveld Rotterdam

Dit frisse ontwerp voor een nieuwbouwproject in Rotterdam, maakte ik in opdracht van reclamebureau AmaiAmai uit Dordrecht. Met een uitbundig kleurenpallet als deze, is het een mooie uitdaging om de rust en het overzicht in het ontwerp te bewaren. En dat is gelukt.

  • Website ontwerp

Vrienden van Abrona

'Vrienden geven kleur aan ons leven', dat is de slogan die we bedachten voor de vriendenstichting van Abrona (provincie Utrecht). Niet gek dus dat er een kleurrijke website uit is gekomen. Op de website zie je wensen die je als Vriend kunt steunen met behulp van een geïntegreerd donatieplatform. De barometers, icoontjes en huisjes geven op een verfrissende wijze informatie weer.

  • Logo & huisstijl
  • Responsive website
  • Donatieplatform met iDEAL
  • Nieuwsbrief

Bosco Vini | Italiaanse wijnen

De enorme passie die Alexander Bos heeft voor de Italiaanse wijnen, heb ik vertaald naar onder andere een logo, huisstijl en de kers op de taart: een webshop. Deze responsive website is helemaal ingericht met als doel om zijn passie over te brengen en de meest gebruiksvriendelijke ervaring te creëeren voor zowel zichzelf als zijn klanten.

  • Logo & huisstijl
  • Responsive webshop
  • Content Management Systeem
  • Stickers

Petra | Fondsenwerving en Marketing

Voor Petra Sleven ontwikkelde ik een frisse responsive website waarop ze haar werk(wijze) goed tot uiting kan brengen. Het ontwerp, materiaalkeuze en de teksten zijn goed op elkaar afgestemd, waardoor haar boodschap met weinig woorden verteld kan worden.

  • Layout ontwerp
  • Responsive design
  • Codering
  • Wordpress

Jewelry by Delorean

Voor deze sieradenmaakster uit Arnhem ontwierp en bouwde ik een responsive webshop. Het design is afgeleid van de stijl van haar sieraden, waarin ook een dosis plezier in is verwerkt. Alles is luchtig vormgegeven en eenvoudig te bedienen, op elk schermformaat. Het winkelen wordt zo extra makkelijk en leuk gemaakt.

  • Webshop
  • Logo & Huisstijl
  • Responsive design
  • Mail design

Framely

Framely is een opkomende iOS app waarmee je video's kunt delen met jouw dierbaren op een leuke, unieke manier. Naast het maken van de website, werk ik intensief samen met de founders om Framely er pixel perfect uit te laten zien. Onder andere het logo, de user-interface en de 'wall' kregen een second-opinion en wij zijn nog lang niet klaar! Download Framely hier

  • Website
  • User interface
  • Logo
  • iOS icons
  • Style guides
  • Top secret stuff

Meester Vos Belastingadviseurs

Het voormalige P.E. Vos Belastingadviseurs in Ede was op zoek naar een nieuw gezicht. Een directe ingeving was om iets met een Vos te doen, waarop tijdens het proces ook de naam is aangepast. De vos mocht natuurlijk niet gemeen of sluw over komen, eerder rustig en slim. Door een bril te verwerken in het beeld, wordt het woord Meester onderstreept.

  • Logo & Huisstijl
  • Visitekaartjes
  • Briefpapier
  • Enveloppen
  • Bestickering
  • Nieuwsbrief

Think BV

Denken > Brainstormen > Idee > Lampje. Vernieuwend denken? Spaarlamp! Dat is in een paar woorden hoe ik tot dit logo ben gekomen. Think is de moederholding voor onder andere Baukje Stam Marketing Advies uit Woerden, de kleuren grijs en roze zijn dan ook leidend. Het heeft haar eigen activiteiten in strategisch advies, coaching en interim management.

  • Logo design

Sun2Power - slimme energie in Twente

Sun2Power is een bedrijf uit Hengelo met passie voor techniek. Ze richten zich op een vernieuwende, unieke vorm van het toepassen van zonne-energie. Voor hen heb ik een logo en een website ontworpen. De aandacht wordt getrokken door een interactieve illustratie op de homepage, de website oogt vriendelijk en is gericht op particulieren.

  • Huisstijl
  • Interactieve Illustratie
  • Website
  • Offerte-aanvraag
  • FAQ

Terre des Hommes Jaarverslag 2012

Ik word de laatste tijd veel gevraagd door Terre des Hommes. Dit begon met een compleet nieuwe opmaak voor het Jaarverslag van 2012 (drukwerk en online). De website, waar men tevens de printversie kan downloaden, is het eindresultaat. Deze website is een prima voorbeeld van een cleane stijl die ik langzamerhand steeds meer hanteer in mijn werk.

  • Magazine
  • Responsive Site
  • Infographics
  • Overig drukwerk

Hefas Branddetectie Duiven

Hefas snakte naar vernieuwing en zocht deze bij FourBottles Design. Met mobiele apps in ontwikkeling, kon het natuurlijk niet uitblijven om de website geheel repsonsive te maken. De eerder ontworpen icons, vormen samen met het logo de basis voor de kleurstellingen en zorgen voor herkenbaarheid binnen de diensten en producten.

  • Icon Design
  • Responsive Website
  • Webapp
  • Social Media Design
  • Autobestickering
  • Drukwerk

Teun & Keesje

Teun & Keesje is een babylijn/merk dat op het moment wordt opgezet in Woerden. Ik werd gevraagd om een herkenbaar, stoer en bovendien lief merk te ontwikkelen. Het beeldmerk bestaat uit 2 karakters die straks over de gehele kledinglijn worden toegepast. Het woordmerk zal worden gebruikt op de labeltjes. De mogelijkheden zijn eindeloos, een erg leuk project!

  • Concepting
  • Character Design
  • Woordmerk

Sports Planet Westervoort

Zwembad, sporthal en fitnesscentrum Sports Planet was toe aan een flinke online opfrisbeurt. Bij een pitch tussen verschillende bureaus werd mijn ontwerp gekozen. De veelzijdigheid van het centrum is terug te vinden in het design van de website. De nieuwe website blijft actueel door regelmatige toevoeging van de agenda- en nieuwsitems.

  • Website
  • Agenda
  • Inschrijfformulieren
  • Fotografie
  • SEO

Onegini - Bring your own ID

Onegini is een dienst, ontwikkeld in Woerden waarbij je social ID wordt gecombineerd met een veilig login-systeem. Geen gedoe meer met ontelbare gebruikersnamen en wachtwoorden die je moet onthouden, maar één 'sleutel' voor al jouw diensten. Ik ontwierp o.a. een logo, infographics en een User Interface voor de dienst. Daarna bouwde ik de User Interface in HTML.

  • Logo
  • User Interface
  • Infographics
  • Visuals

Schweppes Your Moments

Voor een nieuwe campagne van Schweppes, ontwikkelde ik een flowchart waarin de campagne wordt uitgelegd. Het is altijd weer een uitdaging om op een eenvoudige en compacte wijze een geschreven verhaal om te zetten in een beeldende visual.

  • Graphical Flowchart

Baukje Stam Marketing Advies Woerden

Voor Baukje Stam ontwierp ik een logo, website, visitekaartjes, banners, wat niet eigelijk? Kernwaarden zijn krachtig, vrouwelijk, persoonlijk en een tikkeltje eigenwijs, maar bovenal hebben ze karakter. En dat is wie Baukje is. Het logo, in combinatie met de website laat mensen dan ook zien dat je zaken doet met Baukje en niet met een bedrijf.

  • Logo
  • Website
  • Nieuwsbrief
  • Visitekaartjes
  • Rollup banners
  • Folders

Happietaria Enschede 2012

Goed eten voor een goed doel, dat is het motto van een initiatief genaamd Happietaria. Dit jaar waren studenten in Enschede aan de beurt om een restaurant op te zetten om geld op te halen voor voedselzekerheid in Congo. FourBottles steunde dit initiatief door een logo, huisstijl en website te ontwerpen. Er werd maar liefst € 45.074,- opgehaald!

  • Logo
  • Visitekaartjes
  • Briefpapier
  • Webdesign

Boiten Ingenieurs Arnhem

Voor Boiten Ingenieurs uit Arnhem heb ik een nieuwe website gerealiseerd. Met hun frisse blik en gewaagde projecten op de grens van land en water, kreeg ik de mogelijkheid om een website te maken die -zeker voor een ingenieursbureau- uniek is in zijn soort. De projecten staan dan ook centraal. In deze stijl heb ik ook hun nieuwsbrief ontworpen.

  • Website
  • Nieuwsbrieven via MailChimp
  • Projectweergave

Weddsite - Jouw unieke trouwwebsite

Als je gaat trouwen, wil je dat gemakkelijk en op een leuke manier delen met je vrienden en familie. Daarom bedacht ik in 2011 Weddsite.nl. Dit staat in het teken van prachtige trouw-websites waarbij het bruidspaar zelf teksten, foto's, etc. kan toevoegen. Wegens tijdgebrek is het bij een demo gebleven, maar deze wilde ik jullie niet onthouden.

  • Logo
  • Concepting
  • Website

Piece-o-Cake Enschede

Om m'n broertje een goede start te geven bij het opzetten van zijn onderneming in marsepeintaarten, heb ik voor hem een logo en een flyer ontworpen. Het resulteerde in een mierzoet thema om je vingers bij af te likken! Door middel van een eenvoudige landingspagina kunnen mensen hun bestelling plaatsen.

  • Logo
  • Flyers
  • Visitekaartjes
  • Landingpage
Klanten
Dennis Scholten Avatar

Dennis Scholten

Vormgever, webdesigner, webdeveloper

Design is meer dan mooie dingen maken. Het is begrijpen hoe iemand naar je ontwerp kijkt en hoe diegene deze gebruikt. Een ontwerp moet behalve mooi, ook duidelijk en persoonlijk zijn. Maar het belangrijkste is dat het een boodschap draagt. Dit te bereiken, in combinatie met de continu vernieuwende trends en technieken, maakt ontwerpen voor mij het mooiste werk wat er bestaat.

Zoals Steve Jobs zei "Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works." Dit neem ik erg serieus en daarom ontwerp ik niet alleen, maar bouw ik mijn websites ook. Zo ben ik van A tot Z verantwoordelijk voor het proces en zoek ik steeds opnieuw grenzen en uitdagingen. Deze nieuwsgierigheid naar het nieuwe, heeft me tot nu toe gebracht waar ik wilde zijn. En dit is hopelijk pas het begin...

FourBottles Avatar

FourBottles Design

Where design meets personality

Toen ik in 2010 mijn bedrijf startte, had ik een doel voor ogen; ik wil elke dag het werk doen waar mijn passie ligt en mijn klanten mogen daar deel van uitmaken. Een voorwaarde voor een media uiting is immers niet dat alleen ik er tevreden mee ben, maar vooral wat jij en je doelgroep ervan vinden. Want iedereen is anders en zoekt naar een specifieke oplossing. Daar komt de naam FourBottles vandaan; je hebt grote flessen, kleine flessen, frisdrankflessen, parfumflesjes, oneindige mogelijkheden. Maar 1 ding hebben ze gemeen: ze zijn transparant, je weet wat je aan ze hebt en ze gaan vaak gepaard met plezier. Dit komt terug in mijn manier van communiceren; persoonlijk, helder, eerlijk en met een dosis plezier.

Waar je ook naar op zoek bent, of het nu grafische vormgeving, webdesign, digitale media of communicatie is. We vinden altijd een bottle die bij je past. Mixen is toegestaan!

“I contracted Dennis to create a number of digital assets in preparation for a campaign we ran for Schweppes. Since the first briefing it's been great working together. He is a talented designer who instantly understood our requirements and needs. While always delivering on time under tight deadlines made working together even more easy. To this day I still work with him from time to time and he continues to impress me with his designs. If you are looking for a designer who is talented, trustworthy and reliable then Dennis is your guy!”

Thomas Rovekamp, Co-founder Framely, former marketing manager at Schweppes, Reebok & Adidas

“Working with Dennis is always a pleasure. He is professional, punctual and pixel perfect. I've hired him on multiple occasions and am glad he's involved with some of my current projects. I would definitely recommend Fourbottles to anyone who is in search of great graphics and media consultancy.”

Christopher Marks
CEO at Christopher Marks Productions

“Dennis heeft bij WWAV vanaf de eerste dag zijn meerwaarde laten zien. Hij maakte goed werk in verschillende middelen (print, film, online, etc) en deed dat bovendien heel snel. Hij durfde de grenzen op te zoeken maar was ook professioneel genoeg om feedback van anderen serieus te nemen. Ook als persoon was Dennis een aanwinst.”

Jeroen Talens
Creative director bij WWAV Marketing and Communications

“Ik heb Dennis leren kennen als een stevige speler in zijn vakgebied. Dennis is creatief, werkt snel is is betrouwbaar in zijn handelen. Dennis is zeker iemand die we vaker gaan inzetten voor vraagstukken rond vormgeving, webdesign en promotie.”

Peter Gielens
Oprichter Opportunity Group, schrijver, adviseur en trainer

“Samen met Dennis gewerkt aan een website voor www.baukjestam.nl. Dat was nog eens snel! Echt teamwork ook. Dennis, jij gaat met je bureau een goede toekomst tegemoet. Klanten hechten aan service, kwaliteit en snelheid. Dat bied jij ze. Hartelijk dank!”

Fons van Rooij
Oprichter WWAV, schrijver, consultant

“Dennis is zo'n heerlijke frisse jonge creatief die in korte tijd mijn website heeft vormgegeven en geprogrammeerd. Van de nieuwe stempel dus. Net zoveel sjoege van vormgeving als techniek. Ondertussen leert ie je ook nog van alles. Een echte aanrader dus!”

Baukje Stam
Marketing Adviseur

“Dennis is een creatieve grafisch ontwerper die gaat voor kwaliteit en hij legt enorm veel passie in zijn werk. Dit leidt tot mooie en verrassende output. Professionaliteit, ambitie, doorzettingsvermogen, ijver en out of the box zijn de waarden die Dennis in zijn werk legt.”

Marcel Hondeveld MBA
Eigenaar Avvenire Coaching & Intervisiebegeleider e-intervisie.nl

“Dennis laat met zijn onderneming FourBottles zien dat je als jonge ondernemer kwaliteit, innovatie en bovenal klantgericht handelen perfect kunt combineren. Alles in dienst van de klant, zolang het ook iets moois op levert. Vanuit de audiovisuele kant heeft hij ervaring met grote producties waarmee hij heeft laten zien dat hij een uitdaging niet snel uit de weg gaat. Vanuit zijn passie worden nieuwe paden, zoals interactieve media, verkend en geleerd. Dennis is een vriendelijke doch zakelijke vent waarmee je al snel op een lijn zit.”

Raoul Postel, Eigenaar PostelOntwerpen & docent GLU